Hej storstädning av garderoben.

Hemma efter de jobbigaste träningspasset på år. Så sjukt bra och skönt. Men huvudet är iaf med så de känns bra. Tog verkligen ut mig och pushade thomas så han nästan spyde. haha. Så himla kul att köra tills det inte finns något kvar att ge. Vi kommer vara så vältränade när vi är klara med dessa tisdagar. Sen innebandy på onsdagar. Plus två eller ev tre gympass på de i veckan. Det hade varit så sjukt bra att få igång alla träningar nu. Planera efter att träna också, tacka nej till vissa grejer för träning har inte varit något jag gjort efter jag slutade med volleybollen.
Men så verkligen försöka bli lite tränad den här hösten. Heja!
Annars äter jag frukost och fikar med fina vänner.
Juste, har börjat göra historiens röjning i garderoben också. Känns så himla bra, jag är verkligen hård mot mig själv. Kläder/skor/väskor, allt rensar. Kommer inte bli något kvar när jag är klar. Haha.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0