Älskade trötta måndag.

Igårkväll var de mys i soffan hos E&S, hemmagjord pizza och idol. Sen hade jag gjort en kladdig kladdkaka. Sjukt nöjd. Sen var det hem å försöka sova, men de är liksom omöjligt på söndagar. Åh, jag vill ha något nytt och spännande. Vill ha lite förändring. Men de är ju upp till mig att se till att något händer.
Dagen har inte varit speciellt givande, har gjort de som behövs och inget mer. Nu är det idol och jag firar morgondagens ledighet med salta skruvar och öl. Bra måndag kväll.
Imorgon kommer Elin och hälsar på. Så himla mysigt att vi hinner ser innan hon flyger mot varma länder och sol&bad&jobb i sex hela månader. Det ska iallafall bli himla bra. Bara fika och mysdag på stan.
Sen åker jag raka vägen mot annexet där jag ska träffa Amanda och vi ska gå på make up stores höstvisning! Kommer bli så grymt kul. Hoppas på mycket inspiration och roligheter.
Tisdag kommer bli grym.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0