älskade ikea.

HIMALAYAMIX Krukväxt  Krukans diameter: 10.5 cm Växtens höjd: 15 cm  Det här fick jag med mig hem från ikea idag.
AGNARYD Tavla  Bredd: 39 cm Höjd: 49 cm
GODIS MIX Glas ljusblå Höjd: 10 cm Rymd: 20 cl Antal i förpackning: 6 styck
FÖRNUFT Bestick 24 delar
SOCKER Kruka  Ytterdiameter: 12 cm Max. diameter innerkruka: 10.5 cm Höjd: 10 cm Innerdiameter: 11 cm
HIMALAYAMIX Krukväxt  Krukans diameter: 10.5 cm Växtens höjd: 15 cm
MOLNFRI Burk med lock, set om 3 blå, vit
Ih. snart är flytten över. Jag har lite ångest över att flytta från mitt hus. Älskade hus. Men det ska bli roligt med något nytt. Frågan är hur jag ska överleva utan Johanna! Men om jag får som jag vill så kanske hon flyttar hit efter Afrika. En liten stund iaf. Åh värlsbästa.

Kommentarer
Postat av: Cissi

så himla braaa det kommer bli. och jag älskar de där besticken så kommer gärna över på middag!!

2011-05-16 @ 23:23:00
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: ellinor.

åhh. kan inte vänta tills ja får hälsa på i ditt nya hem!

2011-05-17 @ 14:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0