åh, sommaren 2011 kommer bli något utöver de vanliga.

Lite så här kommer min sommar se ut:
Tar Johanna under armen och drar till borlänge.
Packar ner supertältet och sen är vi nog redo för en en galen vecka.
Ih, P&L here we come. Så sjukt mycket bra musica.
En helg ska vi, mina bästaste och ja äka till Zandras land och bara mysa och sola och bada.
Mina fina hjärtan. <3
Troligtvis kommer jag ta en helg i Göteborg med två av mina nyaste bekantskaper, My&Emma.
Två helsköna brudar som jag träffade på en Icakurs. Vi tänkte att vi ville dricka vin en hel helg tillsammans.
Ja tack.
SEEEEEEN har jag för någon minut sen köpt biljetter hit:
Åh, mys på Emmas balkong med öl & sen bara bra musik hela dagen tills vi ska dansa sönder dansgolven natten lång.
Jag vet att ni är mer än redo. :)
Sen har vi ju den veckan jag sett fram emot mest av allt i typ ett år.
Finaste Emily ska gifta sig med Sebastian. VILKEN GREJ. Finaste bröllopen ever, och vilken fest.
Så hela vecka kommer spenderas på Öland. Först med familjen i mitt drömhus där jag kan cykla till fiskehamnen så mycket jag vill.
Sen kommer jag troligtvis åka upp till Emily några dagar innan, hänga en massa med Caroline och dricka massa öl på stranden. Hjälpa till med allt som måste fixas, typ dekorationen som jag så gärna har koll på.
Sen invänta att Johanna, Cissi&Peter kommer. <3 För då börjar festen. Och det kommer bli så fint.
<3 Vilken kärleksfest.
VILKEN SOMMAR.
Och antar att fler trevligheter kommer dyka upp.
<3

Kommentarer
Postat av: holm

du har glömt att fina sommarkvällar med mig ju! ;)

2011-05-31 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0