Gröna fingrar, tillökning i Loréal familjen och nya galgar att hänga nya kläder på.

Gillar mina gröna fina växter och min nya blomsprayare.

Bästa produkterna ever. Rengöringen till höger är super. Och igår köpte jag ny nattkräm, den är förtjusande!
Serumet är lite av de bästa jag vet att ta på. Ansiktet känns så lent och frääääscht. Rekommenderar.

Nya fina galgar från granit att hänga vårnyheterna på! :)


Och så lite att häng på de nya galgarna.

Två T-shirts fån H&M herr. Jag är ju inne i en jeans period nu och tänkte att jag behöver mer bas att ha till.

Kommentarer
Postat av: karro

bra inlägg sara. :)

skåningen är nöjd. Finns loreal serumet redan ute i butik?

2011-03-16 @ 07:59:03
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0