Äntligen fredag igen.

Klockan är 10.00 och jag är klar med all tvätt och har även varit ute på mysig morgonpromenad med Emily. Plus lång god frulle.
Vaknade och var ganska så trött/bakis. Jösses. Men jag kom upp och de är jag glad för just nu. Känns skönt att hinna med allt innan jobb ikväll. Och när jag slutat ikväll kommer Emily&Sebbe och hämtar upp mig, vi ska till landstället. Ska bli så himla mysigt. Åhhhh, bara slappa och sola! Mysa&läsa!
Igår var en så himla fin dag. Först massa jobb, sen åkte jag in till stan och mötte upp Emma&Cecilia. God mat och paj för att sedan åka till grönan! Bryan Adams.... wooop! Vi fick iaf i oss en massa öl och hörde 69 låten.
Sen var de lite mer öl och vi var nog bland de sista på grönan när de stängde.  Bra kväll!
<3 Mer grönan lär det bli i sommar. Så mysigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

typ på tisdaag! ;)

2011-06-10 @ 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0