We dance to the beat.

Det kan hända att den här bloggen är varldshistoriens tråkigaste. Men det känns liksom fel att skriva om massa intressanta grejer som inte händer eller hur pigg&glad jag är när jag inte är det.

Sanningen är den att jag är för trött för att ens tycka det är jobbigt. Jag skiter i om jag är arg, skiter i om jag är otrevlig, skiter i om något inte blir som jag vill. Jag orkar inte bry mig om något och jag hatar det.

Jag är till och med less på jobbet som jag vet att jag tycker är så kul. Jag har ingen energi till att lyfta luren och prata med saknade vänner. Det är då jag blir ledsen på mig själv. Ledsen för att jag inte vill gå upp när klockan ringer. Jag vill bara vara lite ledig. Göra ingenting. Inga måsten.

Nog om det deppiga. Igår var jag & Johanna på bio. Love and other drugs, som var helt okej. Den var liksom fin& mysig. Imorgon ska jag radera allt som har med dåliga känslor att göra, för jag ska åka båt med världens tokigaste kollegor och det ska bli för himla kul. Taggat. Jag hoppas på sol på lördag, sitta på däck med filt och kaffe. åh. (ska dock hålla mig låååångt från kanten)
Och på söndag ska jag sova bort hela dagen.

Puss och kärlek till alla som jag bryr mig om.


Kommentarer
Postat av: Cissi

LOVE YOU, my dearest. och vi ska mysa&fika på södag och få ny energi! :) <3

2011-01-27 @ 22:37:17
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Anonym

massa love! din vecka låter som min, det är vädret. PUSS/holm

2011-01-27 @ 22:49:08
Postat av: Marie

sara, tack för din otroligt söta kommentar. tusan alltså, du är fin! och det är helt mänskligt att ha den där känslan, det går över till slut, bara du vill det! och cissi är en hejare på att bota sånt där, det vet jag! :) stooor kram till dig!

2011-01-27 @ 22:49:40
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Lisa

Det kommer fler dagar då du är piggare, det vet vi ju :) Hoppas du får en bra helg nu. Massor av kramar!

2011-01-29 @ 09:36:16
Postat av: Eivindvilja

Excellent site.

2011-12-27 @ 15:15:00
URL: http://eivindvilja.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0