Time machine.

Har egentligen ingen lust med blogg just nu. Ingen inspiration och tid att varken skriva eller lägga upp bilder. Samtidigt vill jag inget mer än att hinna skriva ner allt bra som händer och visa alla tokiga kort jag har på kameran.

Men okej, i lördags va jag med Cecilia & Johanna på strand. Det var helt sjukt kul att dansa lite och damerna bestämde sig för att tatuera sig dagen efter. Är också sjukt sugen på en till nu, eller ja typ fem till. Ih.

Jag jobbar mest hela tiden, och det är verkligen så hilma roligt. Njuter varje dag jag är där och uppskattar verkligen den här känslan av att trivas på jobbet. SÅ BRA.

Igår var jag hemma hos Carro och drack vin och åt ost med henne, Robin & David. Verkligen bästa starten på veckan.
Idag efter jobbet kom Holm och hämtade upp mig och vi begav oss till Kista och HarryPotter. Den va bra, ja faktiskt väldigt bra. Mys att ha dig hemma Emma. Ses ju snart igen. Wi.

Imorgon ska jag spela innebandy. Jag kommer gå sönder. Är lite små rädd faktiskt. Men fullt ös antar jag.

Lite så ser början av veckan ut, hur bra som helst.
Nu ska jag njuta av lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0