Nu har jag varit så där frånvarande igen..

HejHejHej. Jag har träningsvärk som tar död på mig. Men det är nästan lite uppfriskande.
Jag mår så bra av all träning. Och jag tror det kommer hålla i sig. Idag får det dock bli en vilodag.
En promenad får det nog blir.

Den här veckan har gått så fort. Massa träning och kämpande med min "diet" som faktiskt går bra. Jag har bara fuskat lite när jag har ätit frukt och ägg. Men va fan, jag tränar ju så jag måste orka.
Men tror nog det här kommer gå vägen. Ska försöka köra på till nästa torsdag. Och fuskas kommer det ju göras i helgen, för då är det party och det ska drickas en massa vin. Får träna bort det på söndag.
Och efter dessa två veckor hoppas jag innerligt att jag inte kommer gå tillbaka till småätande och massa rostade mackor.

Nåja, igår va en bra dag. promenerade i underbart väder. Körde lunchpass. Åkte in till Skoog och drack lite kaffe. Sen var det innebandy med jobbat, lika jobbigt som vanligt. Efter det åkte vi till debaser och kollade på The forest and the trees. Lika bra som vanligt. Och jag fick hänga med Johanna&Carro. Toppen dag.

Snart ska jag in till stan med Emily och möta upp Cecilia, vi ska kolla till hennes tatttooo och mysa.
Lediga dagar är bra dagar. Ska bara jobba fredag sen är det en helt ledig helg. Underbart.

Kameran ligger antagligen någonstans mitt i stöket på mitt rum, därav inga kort.
Cecilia, mando klara för P&L.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej. Allt är bra med mig, längtar till våren och sommaren. :) ska bli skönt att ta på sig converse igen. Trivs du i Stockholm?

2011-02-10 @ 12:48:00
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

YAY! mando for the win!

2011-02-10 @ 21:47:47
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0