Mycket bra torsdag.

Igår var en bra dag, mys med Cissi&Emily. Sen lite plötsligt fick jag biljetter till LG Hockey games.
Så jag åkte till Fridays med några killar från jobbet och mötte upp de två carlsberg säljarna som bjudit oss. Så de va tio sport och öl tokiga killar och jag. Men det va mycket trevligt. Dock ingen diet den kvällen. Vi fick mat och öl på fridays, sen vidare mot globen där vi drack lite mer öl innan matchen började. Sverige-tjeckien. Har aldrig varit på hockey eller i globen så de va hur kul som helst. Bra torsdagskväll.

Idag är det total kaos. Inga bussar går och det är sjukt mycket snö. Det får bli en hemma dag. Tvätta&städa vore ju på sin plats. Sen skulle jag behöva spendera ca 10 timmar på friskis efter gårdagen. Men det får bli lite gåband och lunchpasset. Ikväll blir det jobb sen är det HELG. En ledig helg också. Det kommer bli en så bra helg.
PUSS&KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0