Fikaskolan II

Dag två är nu över. Nästan ännu roligare.
Men det kan ha att göra med att jag gjorde MÅÅÅÅL på innebandyn kväll. Kändes jävligt bra, speciellt eftersom jag börjar på mitt gamla skitschema på måndag och nu jobbar varje onsdagkväll. Men måndag, hej friskis, nu blir vi vältränade och snygga till den 19 mars.

På utbildningen idag hade vi föreläsningar om hälsokost & viktminsknings grejer med friggs. Sedan en så himla rolig och lärorik sälj&service föreläsning. Världsgod lunch. Efter det blev det mera roligheter, en hel eftermiddag med bara sminkprat. Åh så kul. Isadora kom och visade nyheter och vi fick sitta och leka med hela deras sortiment. heaven.

Imorgon är det sista dagen och även min födelsedag. 
Så var det med de, godnatt.

Lite av de spännande nyheterna vi fick med oss hem. Även tokigt mycket vitaminer och annat bra.
Hej hälsa, Hej skönhet. :)


Kommentarer
Postat av: ellinor.

cooolt! en dag som denna maste du ju ha varldens basta jobb! later som att det inte kan bli battre..

Ahh Grattis pa dej sotsata! Saknar din muffinsbuffe, de far bli en annan gang! Ha en bra dag! puss!

2011-02-03 @ 08:57:44
Postat av: Cissi

värsta bra med massa födelsedagspresenter du får ju! :D

2011-02-03 @ 10:00:30
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: karolina

vad har du för jobb egentligen?

Hade gärna hämtat hem smink m.m. :)

2011-02-08 @ 15:40:10
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0