Tänkte att vi ska få liv i den här bloggen igen!

Då var det tisdag och den 30 augusti. Snart september och höst. Jag tycker det ska bli lika mysigt och bra som det kommer vara jobbigt och kallt. Men om man bara bestämmer sig för att de kommer bli den bästa av bästa höstar så tror jag de kommer bli de.
Veckorna bara försvinner tillsammans med all tid man inte längre har.
Har iaf haft bästa möjliga start på veckan.
Igår var det jobb och åter lite jobb. Men eftersom jag hade bästa kvällen att se fram emot så gick dagen fort och jag lämnade huset i tid.
Tog tåg+buss tills jag var frame i Sundbyberg där förtjusande Caroline väntade. Vi promenerade lite i staden och luktade på doftljus som luktade nybakt kladdkaka, måste ha. Sen gick vi och handlade till middag och mys.
Väl hemma var vi snabba på att laga mat och hälla upp vinet. Så himla fin lägenheten har blivit också.
Kvällen spenderades med att äta gott för att sedan sitta i soffan och bara prata och dricka vin. Så himla bra måndag. De bästa av allt var att vi hade sleepover. Så himla mysigt. Soffan är numera mitt andra hem!
Så imorse åt vi god frukost och drack kaffe framför nyhetsmorgon. Sen tackade jag för mig och åkte in till stan och mötte upp mamma.
Vi promenerade bort till fotografiska som hade finfina utställningar. Efter de kämpade vi oss upp för galet massa trappor innan vi kom fram till hermans. Åh, godaste lunchen. Så vi blev sittande ett bra tag med god mat och lite kaffe.
Eftermiddagen bestog av shopping som inte blev någon shopping och fika. Så mysigt att ha en mor-dotter dag. Kramade hejdå och satte mig på bussen hem till krutan!
Nu är jag bara jätte trött och seg. Hoppas sömn hjälper.
Har även bestämt att imorgon ska bli en bra dag, ska vara glad rakt igenom. HEJA!
Tumblr_lkizwlmckj1qjd675o1_500_large
Favim.com-6303_large
68077039135d3f1ffc758a4402dcb78a_full_large
weheartit.

Kommentarer
Postat av: lovi

äntligen lite uppdateringar....me like :) puss

2011-08-31 @ 10:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0