Måndag morgon och det är höst.

Ja, träden utanför har verkligen fått sina fina höstblad och luften är frisk och rå. Jag dricker lite kaffe och försöker lägga lite pussel. Snart ska jag och Carro svettas lite på friskis sen ska jag fort iväg till jobbet. Och jag måste verkligen lära mig att inte låta jobbet följa med hem. Det får stanna där borta och sen stanna där tills jag kommer nästa gång.

Sen så tänker jag att jag nog vill åka hem i helgen. Volleybolltjejerna har turnering hela helgen och jag känner att jag vill träffa familjen lite. Och krama om den så saknade Zandra. Åh, tänk va fint de är med vänner som liksom finns kvar. Vi har inte bott i samma stad på snart 6 år men de går liksom bra ändå. Igår kom vi fram till att vi måste bli bättre på att höras, de har gått en hel vecka sen sist. Och det är ju ingenting egentligen, men vi har, med några undantag, hörts nästan varje dag alla dessa år. Då känns det som att vi är lite närmare ialla fall. PUSS.
Sen har vi ju en annan örebropingla som är i Afrika och hjälper barn. Den tjejen alltså, tänk om man var lika målmedveten och modig. PUSS.


Jaha. Om man kanske ska byta om och få lite ordning på allt.

Kommentarer
Postat av: ellinor.

sötsara! vilken underbart fin blogg du har fixat! verkligen:) nu längtar ja tills ja får ge dej en kram ingen! pusslove

2010-09-22 @ 15:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0