Do you want the truth or something beautiful?

Måndag igen.
Idag ska de tränas på friskis, sen tänkte jag gå och förtidsrösta. Jobb kl 15.
Jag har tänkt att resten av den här månaden ska bli lite som en utmaning för mig. Måste verkligen ta tag i mig själv nu och då behöver jag göra de helhjärtat. Så nu kör vi..
Jag har 1000kr att leva på fram till lönen och de ska (måste) gå. Gärna lite kvar av de hade ju inte skadat. Men sen ska jag ev gå till Emelie och klippa mig och färga håret på ons, så de får jag helt enkelt låna pengar av mig själv för det känna som väldigt viktigt. Håret ser hemskt ut.
Den andra saken är inget onyttigt överhuvudtaget fram till den 1 okt. Och köra hårt på friskis.
Heja mig, kan verkligen behövas.
12796085015898_large
weheartit

Kommentarer
Postat av: Lovisa Bäst

Heja heja!

2010-09-13 @ 18:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0