Söndagar är ju bara för bra.

Vaknade upp av mig själv. Gick upp, gjorde kaffe, la mig i soffan och kollade på idol.
Söndagar är så himla sköna. Igår var en mysigkväll. Dock var vi så trötta, så vi hänge mest på köksgolvet och de va bra de med. Lisa och Björns lägenhet var helt fantastiskt fin.

Dags att ta tag i söndagen. Jag och Johanna ska ta en promenad och hämta våra cyklar sen ska vi handla och laga mat och kolla på film. SÖNDAGAR!

3098633240_b53d3c63b7_z_large
weheartit

Jag har hittat mina dagböcker från resan. Vem var hon som skrev de där raderna? Vem var hon som fick uppleva allt de där fantastiska. Hon finns kvar. I dagboken finns hon kvar. Jag lämnade henne medvetet där. Vilka bra beslut man ibland lyckas göra.

Kommentarer
Postat av: ellen

söndagar är romantiska.



jag saknar dig, min blommiga vän!

2010-10-10 @ 15:26:03
URL: http://ellensofiaalstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0