Att vakna upp till snö en oktobermorgon, det är allt annat än fint.

Jag tycker mycket om jul och allt annat mysigt, ibland tycker jag himla mycket om snö, men inte nu. Redan.
Åh, jag ville ju ha mer fin höst. Hoppas på lite varmare tider iaf någon månad till.

Onsdagen va en himla fin dag. Fikade med Åsa och lilla Tilde på förmiddagen. Sen gjorde jag matpaj och lite annat nödvändigt. Vid 18 tiden trillade Carro och Jonas in och vi drack lite vin och åt paj innan de va dags att åka till telefonplan. Vi skulle till ett ställe som hette Landet, supermysigt. Robin och hans band spelade och även en annan kille som vi såg på Trädgården i sommras. Dom va så duktiga. Jätte fint verkligen. Och vi va ett så roligt litet gäng från jobbet som drack öl och lyssnade.

Något trött på torsdagen, men det gick fint att jobba och direkt efter åkte jag till farmor å farfar för lite släktkalas. Pappa va där och de va mys. Så vi åt mer mat än jag ätit på hela veckan tror ja. Plus två efterrätter. På kvällen va jag så trött så jag stannade kvar och kollade på mitt favorit program, Life ni vet. Hoppasnu ni kollade. Sen sov jag kvar och fick ha en trevlig förmiddag där. Förutom snön då.
Nu ska jag iväg till jobbet, sen är det helt ledig helg. Åh.


Kan ju erkänna att jag längtar lite efter Koh Taos värme och solnedgångar. Åhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0