torsdag och en helt fantastisk dag.

Åh, vaknade. Åt en lång och god frukost. Satt lite framför datorn och bara tog det lugnt. Sen åkte jag in till stan, va inte ute efter något speciellt, bara lite inspiration. Gick in och pratade lite med Emily och gick vidare till hm. Och därifrån kom jag ut med en påse, såklar. En tokfin senapsgul mössa och en poncho som jag fick gratis då jag hade presentkort. Hur bra som helst.
Sen köpte jag en inredningstidning, satte mig på direktbussen till IKEA. Där gick jag och hade det mysigt och det blev lite smått och gott. Och inga julkulor för att göra de klart.
Sen lite farsdag shopping och nu ska jag börja måla lite ramar.
PUSS.

Måste bara tillägga att det finns inget finare att lyssna på än tiger lou en dag som denna.
Åh, fint.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, bra att du skrev det där om kulorna :D

2010-11-12 @ 19:17:41
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0