Onsdag.

Jag har aldrig varit en person som sover länge på morgonen. Men nu sover jag som om jag aldrig gjort annat. Länge också. Typ till halv tolv. Jösses. Men men det är bara att inse att jag kanske behöver det och vara glad att jag aldrig börjar kl 06.00 längre.

Så idag har jag gjort typ ingenting. Shoppt lite och druckit kaffe.
Men jag tänkte vissa min nya bästa vän. Det borde bli allas vän.
Den här fantastiska roll-on concelern från garnier motverkar påsar under ögonen och täcker det mörka.
Otroligt bra dessa mörka och trötta tider. PUSS.

Svängde förbi myrorna och hittade en så fin poncho. Billig och fin. Gillart.

Expressen har ju en bok varje vecka, och idga var de dags för kaffekalasboken. Jag var bara tvungen. Den är ju så himla fin och alla bilder i gör ju att man bara vill ha kaffekalas varje dag.

Nu blir de lite mys på maxi. Ser så fram emot en galen personalfest på lördag.

Kommentarer
Postat av: Cissi

fy vad boken såg GOD ut!! blev tokigt sugen, förväntar mig att bli bjuden snart. och jag behöver nog en sån där conclearer.. eller nog, GARANTERAT. vad kostar den? har du kollat "over night" grejen? var det det nivea?

2010-11-10 @ 15:39:45
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0