My heart has started to separate

Allt känns bara så grått. Har ingen ork till något. Kroppen vill liksom inte samarbeta. Vilket känns så himla november. Tokförkyld och bara jätte irriterad på de mesta. Känner mig som världens bitch. Och jag orkar inte göra något åt de. Förutom att dricka mer C-vitamin och halstabletter. åh.

Sen gör de inte saken att jag på något sätt inte kan sluta lyssna på The Fray. Har sån hatkärlek till deras låtar. Men på något märligt sätt känner jag mig lite starkare varje gång. Tror att de har att göra med att jag lyssnade sönder första skivan när allt var lite upp och ner. Kan fortfarande känna känslan som gömmer sig mellan raderna och ibland brister det. Musik har en förmåga att ta fram alla de där minnena och känslorna. Ibland är de så fint och ibland är det lite knepigare.   

Jag längtar efter helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0