I'll let you win i won't even put up a fight.

Hemma efter en helt förtjusande helg i Göteborg. Åh ska visa lite bilder en annan dag. Fick träffa alla fina personer som jag tycker så mycket om och jag hade urkul.
Nu är de bara att bita ihop. Förvånas över hur arg och upprörd jag blir varje gång jag går ut. Jag tycker verkligen inte om de här klimatet. Nej, jag är bara inte gjord för dessa dagar. Känner mig lite halv. Som om jag längtar efter att vara någon annanstans. Tror de har att göra med att förra året hade jag hela december på mig att njuta av mysiga fikan och träffa fina vänner för jag visste att efter nyår sticker jag på ett äventyr utan dess like.
Nu vet jag inte hur jag ska tänka, hur jag ska få tiden att gå lite snabbare. Hur jag ska klara av att vara glad hela vintern. Behöver lite nya miljöer, träffa nya människor, se nya saker. Men jag har inte orken att göra något åt de.
Lite besviken på mig själv, ta tag i dig Sara!

Och som vanligt blir allt bättre av att lyssna på tiger lou.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0