Tar med mig den här känslan till en annan stad.

Det finns bara en sak som kan få mig på dåligt humör i denna sommarsaga! Och det är min rygg. Fick gå hem från jobbet igår, och sjukskriven idag! vilket känns skit, det som är de värsta är ju att med ett annat jobb skulle det nog gått, men inte när man måste packa upp tunga kartonger med sylt och tvättmedel. Kanske på riktigt borde kolla upp lite andra allternativ. Nu blir de lite tableter och lugn helg i örebro!

Men förutom ryggen är jag så glad att jag nästan inte känenr igen mig själv. Allt är bara så himla bra och alla mina vänner är bara små solstrålar som gör mig till världens gladaste. Det är ni som får det att snurra. :)

Igår då, vi va hemma hos lucas och grillade. Vann en glas efter vinst mot sanna i kubb, kändes för himla bra! Och den ska hon få bjuda på när jag kommer till Götet nästa helg. ih, längtar!

786a979074db06d9e4dd5af5e29a182c

Nu ska jag packa ner lite klänningar som passar sig för 16års kalas, mysfika med zandra och Elin och sen några till att ha när man ska cykla i solen eller springa på stan och köpa andra klänningar.
När jag göra sånt som är lite mindre kul, som att packa och sminka sig lysnar jag gärna på min tokigt bra spellista som så bra heter dansgolv och galenskap. Och om jag visste hur man gjorde skulle ni få ta del av den, men jag har ingen aning! Nu ska jag springa till tåget. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, sötnos!

ja det vore kanske en bra idé! se till att vila ryggen nu och så vi kan promenera lite när du kommer hit igen. härliga big step i helgen, feel sorry for me i häggvik!

2010-05-21 @ 22:52:05
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0