känns som bubbeldricka i magen.

Åhåhåhåh, nu mina vänner ska ni få höra hur otroligt glad jag är för att jag bor i stockholm och för att jag har de finaste av finaste vänner.

Igår kom jagupp till stockholm, möttes av Johanna. Vi åkte till Cecilia med massa fika. Sen lite kramar och kolla på pariskarta, vi drack så mycket kaffe och åt bullar att de va knasigt, med sånt är ju bara så bra! Sen åkte vi hem, lämnade Cecilia med massa plugg, kämpa på duktiga du!
På kvällen tog jag och Emma bussen mot Gröna lund, där köpte vi årskort och gick in och köpte rem och kollade på fibes, oh fibes! Väldigt bra spelning med mycket höfter och såpbubblor. Fint. Sen åkte vi och spelade biljard med Albin, Anna och Peter.

Imorse gick jag och Johanna morgonpromenad i de fina vädret. Sen sprang jag till centrum där Åsa väntade, kaffe och bebisprat. Ih två veckor kvar nu! spännande.
Sen ringde Lucas och ville spela golv, visst tänkte jag! Tog med mig Johanna för att ha någon som ligger på samma nivå. Vi slog iväg en hink med bollar, konstaterade att vi inte är nästa Woods och kollade på när Albin och Lucas slog något längre. Sen åt vi god lunch och åkte hem!
På med hatten och sen ta tåget in till söder med Johanna och Albin! Vi promenarade bort till mosebacke där ida jobbade. Vi drack öl och åt nötter. Olof tittade förbi en snabbis och sen kom fina kleva som är stockholmsbo från och med idag! tokbra!

Ja, de har varit två förtjusande dagar. Och mera bra väntar, SATC imorgon och kanske lite trädgården. Sen åker jag till GÖTEBORG och Sanna på fredagkväll. jag är så glad, så himla glad.

bilder kommer nog på fejset inom kort. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0