I have no worries no! all togheter it feels easier…

Idag förälskar jag mig lite mer än vanligt i tingseks texter. Alla fina små rader med ord som tycks passa in så himla bra i allt jag tänker och känner just nu. lustigt de där, hur jag känner igen mig i mycket och det knns som om jag gömmer mig bakom varje liten rad.

Det är så himla fint med den här känslan jag har nu, som jag haft några dagar och den tycks vara kvar hos mig. En känsla som viskar om att jag har en liten plan med framtiden och att den faktiskt ser otroligt fin ut, rolig och spännande. Jag ska göra allt för att få den att stanna.

Snart ska jag ta tåget till Cecilia och vi ska tydligen motionera. Kommer knappt ihåg hur det går till. Men de ska väl gå bra. Det värsta som kan hända är ju att ja får träningsvärk, typ.

110  Artworks From The Top 20 Digital Artists in Europe | Psdtuts  twentythree :

I have no worries no! all togheter it feels easier..

Kommentarer
Postat av: Cissi

iih! du är så BRA!

2010-05-02 @ 19:59:01
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0