det är som att musiken får mig att orka vara där jag är.

Först och främst måste jag bara få säga något som jag tänkt på idag. All min kärlek till er, mina fina vänner. Det är så fint att ha er i mitt liv, och allt som jag känner för er vart ni än befinner er i vårt land. Ni betyder, allt.
hulaabalooo teoria del caOs

Idag var det inventering 06.00 på maxi så valborg blev lugn med grillning och chips hemma hos holm. Jobbdagen har varot väldigt rolig, kan ha att göra med att jag varit så trött att jag varit på flumhumör. Alltid lika roligt att kunna skratta åt allt tokigt. Och sen har jag ju braiga arbetsvänner som förgyller dagen.

Emma Holm är ju för rolig. Idag la hon ut ett utlägg om varför hon inte dricker te på sommaren. Och anledningen är ju självklart därför att hon redan är så hett. Självklart liksom!
Sen hade vi ett litet samtal om kungabröllopet där robin undrade on de kommer sändas på tv eller nåt?
ja, de tror ja svarar jag
jaha, ska man ha chips och öl till de eller va ska man ha för snacks?
haha, jag tycker chips och öl låter kalasbra, och sändningsfel i tvn vore ju bara förträffligt.


Ikväll blir det te&mackor med Cecilia och Holm!
Kära klevski skulle ju ha kommit upp ikväll, men bestämde sig för att vänta några veckor vilket är synd.
Men vi har hela fina sommaren i samma stad. Sen längtar jag ju efter peace&love tokmycket. Såklart london också, som vi är i om en liten ynka vecka.
interior | pia ulin photographertimes are hard for dreamers.
Juste, idag köpte jag min första inredningstidning, mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0