Tisdag.

Midsommarveckan hej!
Jobbet är galet den här veckan, inte en lugn stund och det är bara att gilla läget och försöka vara trevlig i alla 9 timmar. Det är dock inte de lättaste när kroppen värker av träningsvärk och en dum förkylning som kommer braka ut vilken sekund som helst. Det här kan ju vara den dumaste tiden i världen att bli sjuk på. Har verkligen inte tid. Så jag dricker te, äter halstableter och annat sunt.

Idag efter jobbet åkte jag in till stan och träffade Holm &Skoog, vädret va underbart så vi njöt av de med glass och lite hm rea. Mmm. Veckan i övrigt är lite oklar, mycket jobb och annat som borde fixas.

-Storstäda
-fixa syrummet
-träna + bli frisk
-fundera lite på H-tema festen.
Sen är det ju midsommarafton, är ledig opch ser fram emot en mysig dag med massa bra folk.
Nä, nu blir de dusch sen ska de tvättas och kanske orkar plocka lite bland alla miljoner saker som ligger här runtom i huset. Johanna kommer ju på måndag och då ska de banemig vara urtjusigt här hemma.

Fick förövrigt ett vykort av henne idag, från parga i grekland. Tyckte att jag kände igen mig på bilden och ringde mamma för att höra om vi varit där. Och visst hade vi de, när jag va 12 år, sprang runt och plockade apelsiner och badade med min oranga bikini. Tokigt.

Imorgon åker hanna till london, jag är avis.





Haha, lite bilder från tidigare london besök. Har blivit några resor dit de senaste åren och många fler hoppas ja på. :) nä, dusch va de ja!

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahah, herregud vilka gamla du plockat fram! :) ses på torsdag love!

2010-06-22 @ 21:16:59
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0