sometimes you can't make it on your own

Veckan rullar på, idag är jag sjukt trött efter nattjobb. Har precis kommit hem från en mysig eftermiddag hemma hos Cecilia är det bjöds på böngryta. Väldigt mumsigt.
I söndagskväll efter jobbet åkte jag in till stan för att möta upp Kleva och Emma, vi gick och statte oss på en mysig uteservering på söder och drack lite god cider och bara hade de skönt!
Gårdagen var de ledigt, så jag tog bussen till Holm där vi lagade våfflor med Cecilia, spelade även lite wii. Har aldrig gjort de förut så de va himla kul! Sen var det dags att gå viare till farmor och farfar som bjöd på god mat!
Å kvällen avslutades på olofs balkong med trevligt sällskap. Så veckan har så här långt varit mycket bra, och morgondagen kommer också bli bra då vi åker in till slussen och lyssnar på the forest and the trees! Mycket trevligt.

Nu ska jag mysa till mitt syrum och fixa till lite i huset. Eftersom jag är själv kan jag stöka lite hur ja vill. :) ih, fixafixafixa.

I HELGEN ÄR DET MYS MED DOM HÄR FINA TJEJERNA! ÅH VA FINT!

Kommentarer
Postat av: Cissi

LINSgryta om jag får be. du frågade ju extra om linserna?! jag blir avis på din kommande helg.

2010-06-15 @ 20:45:26
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0