dancing the whole way home.

Ojojoj, ´dagarna bara dansar förbi. JAG HAR SÅ ROLIGT MEST HELA TIDEN!
Idag var det tredje spelningen irad. Miss li var för himla bra, bra drag! :)
Igår kom ida och kleva och åt lite middag sen åkte vi in till kungsträdgården och kollade på moto boy.

Imorse när jag vaknade tog jag på mig jeansen och åkte till Emma, mysigt. Vi drack kaffe och bestäme att vi skulle åka till IKEA! Vi gjorde en del finfina köp. Fina emma.
Sen åkte jag in i regnet till Ida och åt middag med henne och olof. 

Och jag hittar inte kamerasladden, därför inga biler. Men de kommer.
Imorgon 10.21 tar jag och Albin tåget till Linköping. Kommer nog bli en hel galen och mysig helg. Me like. 
Hoppas ni får en fin helg med bröllop och sånt. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: holm

puss på fina du!

2010-06-20 @ 22:35:26
URL: http://dansargatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0