when love takes over.

Idag har varit en bra dag. Dock lite trött eftersom jag ínte kan somna om  nätterna. Det är ljust å varmt. Men det kunde ha varit värre.
Efter jobbet idag åkte jag in till stan, letade efter en födelsedagspresent. Hittade en massa fint så jga blev hel nöjd med paketet. Såklart hittade jag ju fina saker till mig själv, bla ett super fint kakfat med tre lager där jag har lagt alla smycken. Hel fint.
Gick även in på HM och till mig glädje har dom börjat med någon sorts ugglekollektion. Åh, ugglor kan vara de finaste som finns. Så fick med mig en läcker ring och ett halsband! ih.

Nu ska jag kolla fotboll å äta kvällsmacka. Sen ska jag sova tidigt.

Håller även på att göra om i mitt rum, har flyttat sängen och jag tror de kan bli helmys där inne. Men vill vill vill till ikea nu. Har typ inte tid förens på tisdag. Borde ragga med någon med bil! ( cecilia, behöver ni inte något?) :)

Imorgon kommer bli så tokigt fint att jag längtar ihjäl mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0