Paket på posten.

Idag klickade jag hem den här boxen. Har läng funderat på att köpa den, de är ju trotts allt 10 skivor och mycket annat fint man får. Och gissa vad!? Får den för 199 kr. Som gratis för så mycket fin musik. Åh, nu vill jag få hem den så den kan stå och se fin ut i bokhyllan. För lyssna kan man ju göra på spotify tills den dagen kommer då man bara har en cdspelare. :)



Har haft en lugn dag, Cecilia kom hit å tanken var väl bad. Men vi orkade inte, så vi hängde i mitt nya fina rum som jag är så nöjd med. Läggger nog upp lite bilder nån dag, eller så får ni helt enkelt komma förbi och kolla själva! Nu vilken minut kommer skåne gänget. Blir kinamat och mys ikväll, gillart! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0