Som tur utan retur.

Nu har jag sovit i 12 timmar utan att vakna. Något är inte som de ska. Och min säng är inte till för att sova länge i, eller så är de min rygg som inte är till för att sova så länge. I vilket fall hade jag tänk att jag just nu skulle vara inne i stan och kolla på ett par byxor och leta lite julklappar. Men inte.

Åh blir lite arg att jag lyckas sova bort hela dagarna. Men att bara sitta inne och dricka kaffe och lyssna på Cornelis Vreeswijk är också bra. Har fått något litet ryck och tycker att denna man har så otroligt många fina och fantastiska låtar. Pappa kanske vet vad han pratar om ändå. Jag hoppas på att se filmen inom kort också.
Felicia adjö är min favorit just nu.

Det är redan åttonde december. Julklapparna ger mig lite oro i magen.
Har kommit på att jag ligger jätte mycket efter. Suck.
Själv hoppas jag mest av allt att jag får en verktygslåda så jag slipper springa in och låna johannas hela tiden.
Åh jul, längtar som aldrig förr till den 23:e när jag sitter på tåget mot Örebro.

Kommentarer
Postat av: holm

julklappar ska inte ge ångest. det kommer bli så bra, du är så bra. saknar dig! pussss

2010-12-08 @ 23:41:17
URL: http://dansargatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0