.

Det har varit lite dåligt men skrivande här, men jaja. De är snart jul, finns en del att göra.
Hade en himla fin lördag, då jag, Cissi och Peter spenderade dagen på Naturhistoriska där vi kollade spännande utställningar och så självklart Dinosaurier i 3D på cosmonova. De va tokigt bra, lite läskigt. :)
Åh vilken fin dag, TACK!
Annars har de väl inte hänt så mycket, har mest jobbat. Finns lite grejer att göra de här tiderna. Men de går fort när de finns grejer att göra. Ett pass kvar, sen åker jag hem och myser lite över helgen.
Efter de väntar 3 nätters nattjobb, sen JULAFTON. Hur bra låter inte de!? Förtjusande.
Julklapparna är inte klara. Men imorgon tänkte jag ta tag i de sista. Är ganska lugn faktiskt.
Tidigare idag var jag i Kista med Carro, och jag köpte ingenting, tänka sig.
Eller de var inte helt sant, istället för julklapp bestämde vi oss för att köpa varsitt fint armband. Och sen hittade vi två armband, och vi kunde liksom inte inte köpa dom.
Det är ett sånt där hjärta som är halvt. Och efter lottning står de best på min halva.
Så himla tokigt, och himla bra. :) tihi.
Later.

Kommentarer
Postat av: Marie

sara, kolla min blogg! :)

2010-12-16 @ 22:44:21
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Marie

när du skriver ett inlägg så markerar du det du vill länka, sen trycker du på det lilla "gemet" som finns uppe i menyn där du kan välja och lägga till bilder och det. då kommer det upp en ruta där du ska skriva i adress och sånt, sen trycker du på klar :) prova och se om det fungerar! :)

2010-12-16 @ 23:04:46
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0