Visst känns det fint att vara vid liv.

Då var jag tillbaka i storstaden. Känns bra att vara tillbaka till allt fint som finns här. Men det blir ju lite jobbigt att lämna örebro när man har varit där så länge nu. Men nu kör vi en go vår och sommar i stockholm sen får vi se vad som händer.
Idag har jag promenarat till Holmen där det blev kaffe ute i solen. Helmys. Sen åkte jag till jobbet, här ska det jobbas. Det blev snabba puckar. Jobb imorgon kl 06.00. jösses. Here we go again.

Imorgon bli alltså en heldag. Efter jobbet ska jag hoppa på tåget till Cecilia där det blir lite lunch och kalasfika. Sen bär det av till Ida, vi ska ta bilen till Katrineholm för att kolla på volleybollfinal. Heldagar är fina dagar, men man måste planera så himlans mycket. Heja.

Nu ska jag fortsätta städa och packa upp.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0