balkongen är min räddning.

idag när febern slog till tog jag medmig datorn ut på balkongen. där var det svalt och skönt. och orden har äntligen kommit tillbaka. dock får de mig att tänka på sånt jag helst vill glömma. men jag är glad att jag fått tillbaka lusten för att skriva. mindre glad är jag över att vara sjuk. imorgon ska jag besegra det sjuka och ta mig in till staden. där ska jag titta efter den perfekta mössan, så jag inte blir något mer sjuk, och sen träffa hampuz som är på besök. nu ska jag sova bort det sjuka så jag orkar med morgondagen och bli något slags roligt sällskap att hänga med. lycka till. tada.

Kommentarer
Postat av: zandra

bli frisk nuu!!<3

2009-09-29 @ 14:57:01
URL: http://intofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0