you're the greatest lie in this whole damn town.

Nu har jag precis kommit hem efter en timmes powewalk. så skönt att komma ut det första man göra. ut i kylan och vakna till lite. Sen komma hem, duscha och äta frulle. jag tror minsan det ska bli nya morgonrutiner för min del. De dagar jag börjar sent dvs.

Tingsek släppte nytt igår, funderar på att åka in till bengans och köpa den. Eller så gör jag det på måndag. Jag kan nog hålla mig. Men samtidigt, åh va bra de kommer vara. Good vr bad. mums.

Nu ska jag ladda inför jobbet, där jag kommer hänga även denna helg. suger gör det. men jag kanske följer med partyfolket ut imorgon trots att klockan ringer 05.15 på lördagen. kanske! jag vill ju så himlans gärna dansa.



puss.

Kommentarer
Postat av: motherfuck

SNYGGSARA GRR

2009-10-02 @ 16:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0