26/10.

Farfars 80års kalas.

Min farfar är den smartaste personen jag känner, han är lååång och smal. Grym på matlagning och på att spela piano. Två gånger i veckan spelar han pingis och schak. Ibland när han inte kan sova går han upp mitt i natten och dricker kaffe och löser ett suduko.
Min farmor är den roligaste lilla tanten jag vet. Hon är förlamad i höger arm och löser alla livets svårigheter med bravur. Hon hejar på domaren i fotbollsmatcher och är djurgårdare. suck. Farmor gillar och lyssnar på hårdrock bara för att kusin david gör det. Dvs att hon tycker tatueringar är jätte fina enbart för att jag har en. Och så hatar hon tuggummi över allt annat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0