november, elva.

Ibland får man ha dagar där man inte gör någonting över huvudtaget. Idag är verkligen en sån dag.
Gick upp kl 05.00 för att duscha, orkade inte de när jag kom hem från jobbet igår kl 22.30! varför sov jag inte över?. Efter de kände jag mig ändå ganska pigg och tänkte att den här dagen ska nog gå ganska fort. Går ut till cykeln och ska börja cykla, vad händer? jo den där mindre omtyckta kedjan hoppas av och jag hade inte direkt tid att kolla närmare på de. Så jag tog en promenad till jobbet, underbara 15 minuter av att gå och vara allmänt arg och bitter. underbart.
Jobbet gick som tur var ganska snabbt, hade två faktiskt riktigt roliga timmar i kassan idag. Sen åkte jag hem, tänkte åka poch ta svin-sprutan. Men vaccinet som kom igår var redan slut idag. Så jag la mig i soffan och där ligger jag fortfarande. Har dock varit en sväng till biblioteket. Annars inget annat än soffan! bra dag.



Skulle inte ha något emot lite värme och sol! goooodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0