November.

Vad händer i november?
Förutom att november är den månad jag tycker minst om känns det som att november 09 kommer bli ganska fin. Den började bra. Föst var jag och fikade med Åsa i gamla stan, mysigt va vad de va. Vi pratade en massa om det lilla barnet som ligger i Åsas ännu lilla mage. spännande. Och alla fina barnkläder gör mig helt tokig. Nästan att jag också vill ha en liten bäbis. (finns bara ett MEN, en man! ) haha.
Sen åkte jag till farmor&farfar och åt mat och la pussel och lyssnade på the rolling stons.
förtjusande lediga måndag.

Kent släpper nytt. Jag tar flyget till New York.
Lite av det som händer Nov 09.


Idag lyssnar jag på Johnossi - summerbreeze.
If you don´t feel the way I do it don´t matter
cause, I´ll never know how you feel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0