i ett vardagsrum på dalagatan.

Lediga lördagar är bra lördagar.
Dagen har spenderats hemma hos Cecilia&Peter tillsammans med Falk och Holm.
Vi har varit och handlat i min favoritaffär. Stora gamla sten lokaler typ. åh.
Sen har det färgats hår. Tror det blev bra, Cecilia har ju ingen hårtork så jag väntar fortfarande på resultat.
Tror det blev lite rödare än innan. Förtjusande.
Gänget spelar gitarhero med Cecilia på sång.  Roande vill jag lova.
Men dom är duktiga, på riktigt alltså.
Ikväll blir det film och godis. Jag vär så sjukt godigsugen. Gaah.
Sockret kommer ta död på mig, men jag njuter under tiden.

juste, igår städade jag i sy rummet, det blev helt fantastiskt fint (bilder kommer).
Jag lysnade även igenom kents nya skiva röd, vilken var sådär alltså.
Måste väl ge den några mer chanser med ja, sådär halvbra.

Imorgon ska jag jobba och sen blir det tio fucking dagars jobb på raken. pust.


Sötsaker, ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0