17/11.

Har verkligen ingen som helst inspiration att göra nånting. Det här vädret tar all energi.
Veckan rullar på fort hoppas jag, idag har det varit ekonomikurs på jobbet. Den var förvånadsvärt intressat och jag har lärt mig något.  tummen upp. Snart ska jag göra comeback i Claget. underbart att sätta på sig träningskläderna igen. Haha, jag hoppas det här blir bra. Imorgon är jag ledig, ska fixa visum, kanske träffa hampuz och sen åka till vallentuna och kolla på match :) Roligt.
Torsdag ska spenderar på jobbet från 9 - 21.00! Jag känner mig oerhört motiverad. nooot.
Hoppas det där jäkla personalmötet går fort och ger något. Känns lagom värt när jag ska säga upp mig, men men :)

SEN ÄR DET FREDAG OCH DÅ DRAR JAG TILL NEW YORK. JAAAAAA!
Det känns som jag kan stå ut med den här veckan.
hejåhå, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0