vilken kalasdag.

Jobbet tog slut redan klockan 12 idag. Vilken lycka.
Sen bar det av till bowlingen. Där fanns ett finfint gäng bestående av sanna, lucas, emma, ida och adam.
Det gick väl sådär men jag hade kul. Jag vann över sanna med ett poäng vilket är viktigt att poängtera. Hurraa.

Efter det åkte vi till bageriet och fikade, bakelsen var inte så god tyvärr. Men sällskapet är det viktiga. Sanna är alltid en pärla. Synd att hon bor i sin skog så långt här ifrån. Nu ska jag och bästa Cecilia städa lite och bära lite säng.


Kommentarer
Postat av: Motherfuck

uppdaterarN

Det glädjer mig, för om jag ska blogga i sommar för att du ska ha kolla på mig ska DU också blogga så jag har kolla på dig!

2009-06-11 @ 22:45:44
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0