Lykke Li - Everybody But Me

Vilken dag.
Jag fick kanon lön, fick sluta tidigare, solning på taket, lunch hos B-L. Allt har varit väldigt bra idag..
juste, bästa av allt, den 13 augusti blir jag märkt för livet. jajaja, det känns så jävla rätt!
ankaret kommer sitta så fint på vristen, tur att den sitter hela livet. Galet.
Som tur är kommer Cecilia love vara med, hålla handen, kanske säga lite lugnande ord och bara se snygg ut som bara hon kan. Sen är det hennes tur.. jag kommer väl vara i en annan värld och glömma min uppgift som moraliskt stöd. Men hey, kvinnan har ju gjort det förut.

Sen till det lite mindre roliga. JAG ÄR SÅ ARG SOM MAN BARA KAN VARA....
Jag skulle bara vilja slå på något, riktigt hårt. gaah!
 

Galet vad vi är crazy!


 

Kommentarer
Postat av: Cirrevirre

pusspusspusspuss!

2009-07-05 @ 19:36:23
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0