fina saken.

Jag vill kramas, dricka te ur fina muggar, spela munspel och gunga i mormors gungstol. Jag vill ha vänner på ett tak en sommar natt, vill ha rosetter i håret, lyssna på fin musik och äta chokladpraliner. Jag vill vakna brevid, vill vara ledig och göra ingenting. Jag vill fånga krabbor på kusten, sitta under en filt och se solen försvinna. Jag vill plocka blommor att sätta i en rosa vas. Jag vill se kärleksfilmer, läsa söta böcker och skriva fina dikter om sommarnätter. Jag vill åka båt, vara klädd i randigt och titta på fina pojkar. Jag vill äta melonglass, ha bruna ben och måla flamingosar.  Jag vill ha kramar i massor.

Kommentarer
Postat av: Motherfuck

DÅ får du kommer ner till Malmö...där allt detta finns :P

2009-06-10 @ 12:09:52
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0