sometimes the hardest thing and the right thing are the same.

Då har man nästan bokat upp all ledig tid den här veckan.. känns mycket skönt! Bara lördag eftermiddag som är lite oklar, någon som är ledig? Det är helt galet vad det känns i kroppen, allt som finns där inne bara skriker och bråkar.

Som ett krig, ett riktigt våldsamtkrig, inuti min kropp.
Allt vill ut, de gör allt för att få komma ut, bara tårar som kommer.
Ont, det gör så ont att ibland faller jag ner på marken för att det gör för ont att stå.
Ensam, i ett hus som aldrig varit otäckt, nu kollar jag under sängen innan jag ska sova.
Tid, som jag alltid vill ha mer av, nu vill jag bara sova, få tiden att försvinna.
Jag är livrädd, om kriget inte slutar, blir jag någon utan tårar då.
Jag tror tårarna snart är slut, jag hoppas att de snart är slut, 
jag hoppas att drömmen jag drömde inatt kommer bli sann. 
Att du kommer med ett räddande ord, en så fin handling att tårarna kommer tillbaka.
Allt ska bli som då, som det var innan kriget började.
Mina fina vänner betyder allt, med allt menar jag allt.

Det värsta, varför är det krig där inne, jag känner inte för att kriga, jag vill vara glad och kramas!


Kommentarer
Postat av: karin

Hej baby!

Söndag kväll? har du planer då? :) Eller vill du träffa några nittiflickor när vi besöker storstaden? Hur har du det med dina vapendragare? Cissi&co? :P Annars lunch på måndag vore uppskattat :P

2009-07-15 @ 19:56:13
URL: http://karinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0