musiken belv min räddning!

Jag är härmed lite mer en människa än vad jag har varit tidigare dagar. Men jag mår fortfarande illa och känner mig så jävla svag i ben och armar.. det är ett under att jag klara av att jobba! Men kvällen har spenderats med emma&emma, det blev en lugn och trevlig kväll. Mer sånt tack!

Imorgon är jag ledig, det är helt underbart. Jag ska träffa Emma, Emma, Andrea & Kleva.
Kan inte bli mycket bättre. Bara jag slipper vara själv!

Sen har jag tänkt lite på varför det är så svårt att bara säga vad man tycker, bara säga det rätt ut! Jag är så otroligt dålig på det, önskar att jag var lite modigare och bara sa precis som jag känner. Tror jag skulle må så himlans mycket bättre då. Frågan är ju bara hur man blir bättre på det, kanske att börja säga vad man tycker?? Antagligen, men hjälp så svårt det är. Det är så mycket lättare att bara skriva.. I min dagbok finns ett brev, ett brev som aldrig kommer skickas, det kommer aldrig läsas av någon annan än mig. Det är så otroligt synd att jag är så feg, annars skulle jag visa brevet och bara ta de som det kommer.. typ, så här känner jag, thats it! Men somsagt, inte det lättaste, speciellt inte när det inte är några lätta personer man har att göra med!

Det var ett fint brev, till en fin person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0