How we move from A to B it can't be up to me.

Precis kommit upp till stockholm, huset är tommt och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Väntar på fina ida, hoppas på att hon kan rädda mig lite. Jag tror jag behöver räddas, men jag vet inte ifrån vad. Galet vad jag inte tycker om att känna så här.
Sen vore det trevligt om jag slutade må illa så jag kunde äta lite mat och bli lite pigg. 
Om jag klarar den här veckan klarar jag nog allt. Det är så det känns, och som det känns! Det gör nästa ont.

Kommentarer
Postat av: holm

sara! kom hem till mig och mys när du vill, vi kan läsa kontaktannonser och äta godis ;D

2009-07-13 @ 18:56:14
Postat av: karin

Hur mår du min vän? Blir det Örebro någe mer i Sommar? Jag skulle ju uppskatta förbaskat mycket att se dig innan jag lämnar!!! looove <3

2009-07-13 @ 22:39:32
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Andréa

På torsdag kommer jag upp till sollet och räddar dig min fina sara <3

2009-07-14 @ 00:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0