du är min sötsak!

Äntligen är jag ledig i två hela veckor.. och det är det finaste just nu! 

Måndag, Harry Potter med min bästaste zandra.
Tisdag, roadtrip med kära mor.
Onsdag, Göteborg ska ses från sin bästa sida.
Torsdag, jag, mamma, bilen, sverige! fint.
Lördag, Öland. Finaste.  
Resten av veckan - sitta och kolla på fiskebåtar som styr in mot fina fiskehamnar, springa på ängar i stövlar, njuta av fina familjekvällar. Kanske blir det dans i min rosa klänning! man vet aldrig vad som händer.
Nu ska jag fantisera om sjömän i fina kostymer, dricka te och längta efter auktionen imorgon!



Kommentarer
Postat av: emma

du är så söt sara!!

2009-07-19 @ 23:13:32
URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

sötsara! blir det fkp på fredag?

2009-07-20 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0