Dance, dance, dance.

Den här veckan har varit så fin och det fina har inte tagit slut. Fint!

nittioårs kalaset var lyckat, mycket tanter som var glada! Det dracks rosevin i massor och pratades om dans när benen var unga. Jag slug mig ner brevid Anna-Lisa och hennes Bertil. Där blev jag kvar, för jag älskar att höra gamla människor prata om hur det var förr och om hur livet är fint! Bertil och Anna-Lisa är 85 år, särbos och håller hand. Sånt är bara för fint. Jag ska också skaffa en särbo i stockholm när jag är 85, åka buss hälsa på, hålla handen, prata gamla minne! puss!
bilder kommer.

Idag fyller fina fröken Zandra 20 år, det ska firas med ett rosa kalas!
Grattis bästaste
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0