.

Vinter, igen.
Det är väl bara att dra på sig vinterskorna igen. Jag gillar det inte. Som jag trodde på lite vår men inte.

Okej, måndag igen då. Min pucko dator vill inte fungera så jag har helt enkelt struntat i att låna en, men efter en vecka kände jag min för ouppdaterad. Så hela dagen lär väl speneras i soffan men en dator i knät.

Förra veckan var mest jobb, träna och sova. Sen var jag på väldigt dåligt humör många dagar, inte bra. Men det resulterade  i att jag åkte in till staden, tog en promenad längs vattnet och ut på djugåden. Vilken terapi, att vandra runt och bara titta på folk och fina gamla hus. Risiga båthus och le åt roliga namn på båtar. Och framförallt, solsken.

Jag längtar efter vår, värme.
Jag längtar efter la familja.
puss.

Kommentarer
Postat av: elin

och jag längtar efter dig mitt snutta!

2009-02-23 @ 21:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0