.

Hemma igen efter en dag hemma. Örebro var som vanligt, föutom att det fanns en extra tjugoåring i stan. En mycket bra förmiddag spenderades med Zandra. Vilken goding. Vi lagade underbar tacos och åt semla. Jag fick ett förtjusande paket, ett vitt med svarta prickar. I paketet fanns en rosa morgonrock, sex and the city box, en plånbok och ett superfint kollage. Thanks darling!
På kvällen blev det tårta och middag med pappa. Helt perfekt.
Igår åkte jag tillbaka till storstaden, firades av farmor&farfar. Började må lite dåligt, illamående och halsont. Så det blev soffan hela kvällen. Dötrist att inte orka göra något. Tur att huset kom hem fort efter träningen.

Idag har jag blivit frisk. inte helt men så frisk att jag tänker träna.
Jag var nästan uppe med tuppen i morse för att baka till kalaset imorgon.
Tyvärr har jag inte fått tillbaka min aptit, så jag har inte fått i mig någon smet. suck.

varför kan jag inte ladda upp bilder?
min otekniska sida kokar av ilska, nästan.

Kommentarer
Postat av: Zandra

hur mår du gumman?! jag vill se bilder (A)

2009-02-08 @ 11:41:59
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 14:01:58
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0