Vilken onsdag.

Dagen började med jobb, extremt tråkigt och jobbig start men när klockan var tolv gick jag hem. Skönt var det, gick efter jobbet en snabbis till gymmet för att biffa lite. Men motivationen var inte på topp så jag cyklade hem idet finfina vår vädret. Helt ljuvligt väder idag. vilken toppen dag! Gick lte inne i stan, olssons tyger har fått in så mycket fina tyger att ja var tvungen att gå därifrån! suck. Men kommer få tillbaka en del på skaten så jag kan allt köpa lite tyg. happyface!

Efter stan kom EmmaHolm och hämtade upp mig och vi åkt hem till Andrea där vi fick mat och ika. super mys. Efter et drog vi till vallentua där det var match. Ganska seg match, men men det har varit en superduper onsdag.

Imorgon kommer söta KARIN! så himla bra!
OCH PÅ FREDAG ÄR DET FEST! så himla mycket fest också!

Kommentarer
Postat av: karin

Jaaaa, lääängtar ;D

2009-04-02 @ 09:55:19
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: karolina

usch ja.. jag förstår du tappat sugen.. tråkigt när det blir så.. inte mkt att göra dock.. ska du bo kvar i stockholm eller du ska flytta hem?? kramar

2009-04-02 @ 18:47:02
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0